Chci si jen zacvičit a jít. Expres(ka) je řešení!

Autor: red dne: St, 11/18/2015 - 20:40.

Růžová Expreska je rájem pro ženy

Mít dokonalou postavu je snem snad každé ženy. A mít dokonalou postavu, a přitom šetřit čas? Tak to je ráj! Přesně to nabízí Expreska. Celorepubliková síť fitness, která patří výhradně ženám. Vítejte ve světě, kde se sen o perfektní postavě stává skutečností. Stačí pouhých třicet minut

Co vás v Expresce čeká? Komplexní třicetiminutový cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního a silového cvičení zároveň. Posiluje svaly, zpevňuje tělo, zrychluje metabolismus, spaluje tuky a spolu se správnými stravovacími návyky pomáhá snižovat váhu. Během půl hodiny se v kruhu přesouváte z jednoho stanoviště na druhé, a to v pravidelném intervalu 30 vteřin. Můžete přijít kdykoliv a bez objednání. Vaše cvičení začíná ve chvíli, kdy přijdete. Nastoupíte na jakékoliv volné stanoviště a přesouváte se v kruhu stejným směrem jako ostatní.

Trend kruhového tréninku k nám přišel z USA. V klubu Expreska probíhá trénink na 8 hydraulických posilovacích strojích a 8 aerobních mezistanicích, které jsou logicky uspořádané do kruhu podle toho, zda se procvičuje spodní nebo horní partie těla. Během pouhých 30 minut rovnoměrně procvičíte všechny svalové skupiny. Půlhodina je čas, který si i velmi zaneprázdněná žena může dovolit třikrát týdně investovat do svého zdraví a krásy.

Jak probíhá 30 minut v Expresce?

Zahřátí

Správný kruhový trénink obsahuje nějakou formu počátečního zahřátí. Může to být třeba jen několik minut běhání na místě. Prostě cokoliv, čím se vaše tepová frekvence zvýší, váš dech se zrychlí, a tělo zahřeje.

Aerobní cvičení

Cílem aerobního cvičení je udržovat vaši tepovou frekvenci v tzv. aerobní zóně po dobu nejméně dvaceti minut. Prodlouženým aerobním cvičením vaše tělo využívá tukové zásoby, aby získalo energii. V aerobní zóně nebudujete svaly, ale pálíte tuky.

Silový trénink

Je nutný pro zachování svalů, pokud se snažíte snížit svoji hmotnost. Silové cvičení znamená, že své svaly procvičujete s větší intenzitou než obvykle. Cvičení proti odporu, který je příliš malý nebo příliš slabý, nevede k budování svalů. Svaly jsou přitom nutné pro to, abyste mohla snížit váhu a svoji hmotnost si trvale udržet. Navíc sval rovná se tvar a vytvarování těla je přesně to, co chcete.

Protažení

Po silovém a aerobním cvičení jsou vaše svaly pěkně prohřáté a připravené na protažení. Strečink vám pomáhá zachovat si ohebnější klouby a zvyšuje rozsah pohybu. Strečink také zvyšuje efektivnost silového cvičení, zlepšuje rovnováhu a zajišťuje zdravější záda.

Správný průběh kruhového tréninku tedy vypadá následovně: při vstupu do kruhu cvičte na každém stanovišti pomalu po dobu prvních tří až pěti minut. To samé udělejte na konci kruhu. To vám dovolí prohřát vaše tělo a poté jej na konci cvičení opět zklidnit. Po zahřátí začněte na každém stroji cvičit intenzivněji. Intenzitu cvičení na obousměrném posilovacím stroji je snadné navýšit a poté udržovat v aerobní zóně. Při pohybu po kruhu se postupně dostanete na stroj posilující horní polovinu těla, přes aerobní stanici na stroj procvičující spodní část těla a tak dále. Silový i kardiovaskulární trénink probíhá zároveň.

 

Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce