Značka Happy Baby podpořila rodinu čtyřčat produkty v hodnotě 100.000 Kč

V pražském Motole se 11. června 2018 narodila manželům Heleně a Josefovi zdravá čtyřčata. Doma na ně již čeká tříletý bratr Vojtěch, který se na tři sestry a jednoho bratra moc těší. Mladou rodinu podpořila také značka Happy Baby hodnotnými dary od svých partnerů. Maminka si dárkové koše s obsahem v hodnotě 100.000 Kč převzala přímo v porodnici a radovala se například ze čtvrtletní zásoby plenek Pampers pro všechna čtyři miminka, autosedaček Maxi Cosi (rovněž čtyř kusů), voucheru od XXX Lutz na 8.000 Kč, kosmetiky a mnoho dalšího. Několik dárečků bylo také pro staršího brášku Vojtěcha. Celkem svými produkty obdarovalo mladé rodiče 35 partnerů značky Happy Baby.

Nový přírůstek do rodiny je vždy radost. Pokud se ovšem tato radost vynásobí čtyřmi, mohou nastat také obavy, jak takto početnou rodinu zaopatřit, co všechno budou miminka potřebovat, atd. Poslední čtyřčata se v České republice narodila v roce 2003, tedy před patnácti lety.

Vždy jsem si přála početnou rodinu, takže jsem velmi ráda, že nám bylo dopřáno hned čtyřnásobné štěstí“, vysvětluje mladá maminka Helena a dodává: „Samozřejmě nás napadaly i obavy, jak to všechno zvládneme, ale zvedla se obrovská vlna podpory, jsem z toho dojatá i v šoku. Například značka Happy Baby nám od svých partnerů dala dva obrovské koše produktů, díky kterým výrazně ušetříme na plenkách, kosmetice, dokonce jsme dostali nové autosedačky, poukázku na nábytek, je to nádherné, jak nám pomáhají.

Jsme velmi rádi, že jsme mohli mladým rodičům udělat radost a zapojit se do podpory čtyřčat. Jsme značkou, která pomáhá maminkám zorientovat se v produktech pro nejmenší i v péči o miminka, tak nám to přišlo přirozené se do pomoci aktivně zapojit. Ostatně sama mám malou dcerku a vím, kolik plenek a různé kosmetiky spotřebuji jen na ni. Když si to všechno vynásobím čtyřmi, je to pořádná dávka věcí i peněz“, vysvětluje Olga Růžková, generální ředitelka společnosti Prosam za značku Happy Baby.

Michaela Joštová, Marketing & Key Account Manager značky Happy Baby a také organizátorka celé podpory čtyřčátek dodává: „Zájem partnerů poskytnout početné rodině své produkty byl obrovský, velmi mile nás to překvapilo. Přece jen jsme značka, která stojí po boku maminek od začátku těhotenství až do školního věku jejich dětí, tak podpořit čtyřčátka byla naše milá „povinnost“.

Značka Happy Baby spadá pod společnost PROSAM s.r.o., která je členem nadnárodní skupiny Family Service s bohatými zkušenostmi v segmentu přímého marketingu se zaměřením na těhotné ženy a maminky. Svými dárkovými boxy (na gynekologiích, v porodnicích a ve školkách) provází Happy Baby ženy obdobím těhotenství a mateřství až do školního věku dítěte. Je jim inspirací, rádcem a pomocníkem v péči o dítě. PROSAM s.r.o. působí na českém a slovenském trhu od roku 1992, v Evropě již od roku 1956. Společnost se řídí mottem „Maminky maminkám s láskou“.

Zdroj: www.prosam.cz

Komentáře