Souboje chutí se zúčastnilo se jí přes 17 tisíc lidí

Víte, co mají společného čeští barmani a hasiči? Více než 60 % z nich si získala skvělá chuť Pepsi! Tato značka se během léta opět pustila do souboje, ve kterém se postavila svému hlavnímu kolovému soupeři. Letos se navíc do boje o chuťové preference zapojily i bezkalorické varianty obou nápojů.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“26662″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“400″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Češi si mohli vybrat „svoji“ chuť a ukázalo se, že poctivá receptura a chuť Pepsi je tím, co opravdu chtějí. Souboj chuti, během kterého si měli Češi v průběhu léta opět možnost zvolit v testu na slepo svého kolového favorita, je u konce. Roadshow objela desítky českých měst, zúčastnilo se jí přes 17 tisíc lidí a konečný výsledek mluví za vše. Celých 60 % zúčastněných si vybralo chuť Pepsi s cukrem, v boji mezi variantami bez cukru získala Pepsi bez kalorií nad svým konkurentem 59 %.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“26663″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“400″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Poctivá receptura si v Čechách získala všechny, na pohlaví, region a životní styl nehledě. Souboj chuti ukázal, že se na výběru svého oblíbeného nápoje shodnou i tak rozdílné skupiny, jako jsou například fotbaloví fanoušci a skejťáci. Obvykle si nemohou přijít na jméno, jejich chutě jsou však na jedné vlně. U sklenky kolového nápoje se klidně mohou sejít i cyklisti a foodloveři, Pepsi si totiž vybralo 63 % lidí z těchto skupin. Ať už je fanoušek poctivého kolového nápoje z jakéhokoliv kouta Čech a věnuje se jakémukoliv koníčku, skvělou chuť prostě pozná.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“26664″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“400″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Zdroj: www.soubojchuti.cz

Komentáře