Šik oblečení pro baculky

Změňte svůj život a noste oblečení podle moderních trendů, nezapomeňte si prohlédnout galerii.

Velké procento žen s nadváhou se stále snaží zahalovat do tmavých barev a volných střihů. Většina z nich z důvodu, že se bojí riskovat nebo si na tento styl příliš zvykla a změna se jim dělá těžko. Někdy je k tomu vede i omezená nabídka textilu. To hodlá změnit módní řetězec KiK, který je se svým unikátním návrhářským týmem specialistou mimo jiné na módu v nadměrných velikostech. „Opusťte černou a překvapte své okolí. Můžete nosit stejně stylové oblečení jako ženy s menší velikostí oblečení, “ radí Zuzana Procházková z módního řetězce.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“9329″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“450″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“282″}}]] 

Módní scéně aktuálně vládnou moderní dlouhá trika s průstřihy a asymetrické košile. Návrháři z módního řetězce KiK se k těmto trendům postavili čelem a rozhodli se dokázat, že je nemusí nosit jen ženy velikosti S nebo M, ale i ty, které mají pár kil navíc. Společně pracují na nositelné a přesto moderní kolekci oblečení.

Buďte jako Adele a nebojte se barev
„Podle nás by ženy plných tvarů měly mít možnost nosit stejné oblečení jako ženy s  konfekční velikostí S nebo M. Dnešní baculky jsou mnohem sebevědomější než před pár lety. Možná právě díky ikonám jako jsou Adele, Beth Dito nebo Ashley Graham, která byla dokonce na titulní stránce známého amerického sportovního časopisu Sports Illustrated,“ říká Zuzana Procházková z módního řetězce KiK a dodává, že ani v módě pro baculky neexistují žádná omezení. Důležité je, jak se v oblečení žena cítí.

Zákazníci hrají prim
Pro návrháře z KiKu je prioritou, aby oblečení bylo stylové, nositelné a zejména pohodlné. „Oblečení v sekci nadměrných velikostí má u nás velké zastoupení s širokým výběrem. Vždy se samozřejmě snažíme vyhovět vkusu zákazníků za dobrou cenu. Nyní pracujeme na kolekci jaro/ léto 2017. Víme, že neustále potřebujeme nabízet našim zákazníkům novinky: nový design, nové barvy a samozřejmě kvalitní materiál,“ doplňuje Zuzana Procházková. K obměně nabídky oblečení dochází několikrát do roka. Zboží se nikde neskladuje, z výroby putuje rovnou do regálů prodejen a potom hned k zákazníkovi.

Trendy nahrávají i ženám, které nosí oblečení ve větších velikostech. Není potřeba se ničím omezovat, chce to jen mít chuť vyzkoušet nové střihy, barvy i materiály.

Komentáře