Expertní mediální kurzy pro širokou veřejnost

Bloudíte a ztrácíte se v současné komunikační divočině? Nejvyšší čas poznat zkušené průvodce, profesionály s cennými praktickými zkušenostmi a znalostmi! Zorientovat se v mediální realitě, znát aktuální trendy a umět s nimi pracovat totiž přináší četné výhody.

Nová vzdělávací a poradenská platforma Kabinet médií nabízí šest expertních mediálních kurzů: Mediální sebeobrana; Komunikační, prezentační a rétorické dovednosti v reálném i virtuálním světě; Jak mohou blogeři pomoci vašemu podnikání?; Public Relations a mediální svět; Youtube a další sociální sítě jako komunikační a marketingový nástroj; Jak být úspěšnou blogerkou.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“9961″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“287″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Kurzy poskytované Kabinetem médií ze současné poměrně rozsáhlé nabídky různých kurzů a školení vybočujíhned v několika aspektech. Aktuálními tématy a atraktivní obsahovou náplní zaujmou profesionály, kteří už jsou s danou oblastí do jisté míry obeznámeni a chtějí se dále zdokonalit, ale také laickou veřejnost – například rodiče teenagerů, snažící se nahlédnout do online světa svých dětí na sociálních sítích. Další odlišností je skutečná profesionalita a odbornost lektorů, nikoliv pouze deklarovaná na papíře. V Kabinetu médií školí lidé s patřičným vzděláním a především dlouholetou praxí v oboru, což jim umožňuje podat relevantní informace poutavou formou a zasadit je do správného kontextu.

Název Kabinet médií jsme zvolili s cílem evokovattradiční, trochu starosvětský přístup, ve kterém je prvořadá kvalita, nikoliv kvantita. Naše kurzy jsou osobnější, konají se v menších skupinkách, v přívětivém prostoru v Pařížské ulici, v secesním domě s jedinečným geniem loci,“ přibližuje další benefit PhDr. Petra Hanáková, Ph.D., akademická garantka platformy Kabinet médií. V případě zájmu je samozřejmě možné školit přímo v sídle klienta. V nabídce jsou i individuální školení v oblasti práce s médii (včetně nových médií), konzultace prezentačních a dalších dovedností – flexibilně ušité na míru konkrétním požadavkům.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“9962″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“450″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“575″}}]]

Kabinet médií – stručný popis kurzů:

PUBLIC RELATIONS A MEDIÁLNÍ SVĚT (Lektorky: Pavlína Fechterová – Uljana Donátová, celodenní kurz)
Chcete se zorientovat v současné mediální sféře a naučit se, jak se dělá dobré PR? Chcete zdokonalit své promo dovednosti od vedením zkušených profesionálů?  Chcete se dozvědět, jak „ušít“ na míru kampaň pro klienta z komerční sféry i pro kulturní instituce?

YOUTUBE A DALŠÍ SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO KOMUNIKAČNÍ A MARKETINGOVÝ NÁSTROJ (Lektorka: Juliána Slivoňová, délka kurzu: 4 hodiny)
Chcete poznat youtube a sociální sítě jako zábavní prostor i reklamní plochu? Zajímá vás, proč jsou youtubeři tak populární a proč jimi chce být každý? Potřebujete najít vlastní youtubovou identitu a naučit se „být viděni“?

KOMUNIKAČNÍ, PREZENTAČNÍ A RÉTORICKÉ DOVEDNOSTI V REÁLNÉM I VIRTUÁLNÍM SVĚTĚ (Lektorka: Petra Hanáková, délka kurzu: 6 hodin)
Víte, jak najít nejpřesvědčivější a nejpříjemnější komunikační verze sebe sama? Jak se zbavit komunikačních zlozvyků a tzv. slepých skvrn projevu? Čeká vás důležité vystoupení před klienty, na konferenci, nebo v médiích a chcete být dokonale připravení? Chcete se lépe naučit zvládat stres a trému? Chcete se seznámit s nejnovějšími poznatky komunikační psychologie a sociolingvistiky a naučit se jich využívat?

MEDIÁLNÍ SEBEOBRANA (Lektorky: Petra Hanáková – Juliána Slivoňová, délka kurzu: 7 hodin)
Jak se bezpečně pohybovat ve světě plném médií a jak to naučit svoje děti. Bloudíte v současné komunikační divočině? Bojíte se, aby se v ní neztratily vaše děti? Děsí vás, jak moc média ovlivňují Váš život a chcete přestat být jejich pasivními konzumenty? Znáte zásady bezpečného pohybu v sociálních sítích? Děsí vás digitální demence a chcete jí aktivně předcházet?

JAK MOHOU BLOGEŘI POMOCI VAŠEMU PODNIKÁNÍ? (Lektorka: Lucie van Koten, délka kurzu: 3 hodiny)
Kdo jsou blogeři a jak nám mohou pomoci. Dobývejme online svět. Získejme blogery na svou stranu.Vymýšlejme kampaně. Komunikace s blogery a jejich čtenáři. Zisk versus branding. Bannery, affiliate programy, PR články – co ne/funguje? Příklady z praxe: Skvěle zvládnuté kampaně.

JAK BÝT ÚSPĚŠNOU BLOGERKOU (Lektorka: Lucie van Koten, délka kurzu: 3 hodiny)
Jak úspěšně vstoupit do blogosféry? Čím začít. A kde. Jak tvořit obsah. Na jaké sociální sítě vsadit. Budujeme online komunitu. Komunikace se čtenáři, médii i hatery. Na čem postavit image. Užitečné funkce (sdílení, registrace čtenářů, doporučený obsah…). Spolupráce a placené reklamy na blogu. Jaké jsou možnosti? Nejčastější omyly blogování.

Komentáře