Finále Ligy mistrů odstartuje vystoupení kapely The Black Eyed Peas

Reklama

UEFA a Pepsi oslaví s fotbalovými fanoušky finále Ligy mistrů UEFA velkolepým vystoupením populární americké skupiny The Black Eyed Peas. Finále Ligy mistrů, které je každoročně nejsledovanější sportovní událostí na světě, se letos bude konat na Národním stadionu v Cardiffu, ve Walesu 3. června a bude se živě vysílat do více než 220 zemí.

Fanoušci mohou očekávat, že druhý ročník zahajovacího ceremoniálu pod taktovkou Pepsi, bude opět spojením hudby, zábavy a sportu, které propojí prakticky celý svět. Celou akci nabijí energií hity hiphopové skupiny The Black Eyed Peas.“ Plánujeme využít energii fanoušků na stadionu i všech těch, kteří budou finále Ligy mistrů sledovat,” říká will.i.am z The Black Eyed Peas. “Jako fanoušci fotbalu sami dobře víme, jak mnoho tato hra  pro všechny její milovníky znamená. Také pro nás znamená toto utkání hodně. Proto plánujeme nezapomenutelnou show.“

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“21237″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“450″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“312″}}]]

Guy-Laurent Epstein, ředitel marketingu UEFA, k tomu uvádí: „Finále Ligy mistrů je největší světovou sportovní událostí, která přináší vášně a emoce lidem po celém světě. Stejně jako The Black Eyed Peas, kteří jsou také populární v mnoha zemích světa, se fotbaloví fanoušci na Národním stadionu ve Walesu a na celém světě mohou těšit na fantastické vystoupení, které proběhne jen pár okamžiků před začátkem vrcholného utkání evropského klubového fotbalu.”

PepsiCo spojilo svoje síly s Ligou mistrů UEFA už v roce 2015, kdy společnost oznámila partnerství s prestižním evropským klubovým fotbalovým turnajem a od té doby jsou značky Lay’s, Gatorade a Pepsi hlavními partnery celé soutěže.

The Black Eyed Peas
Od svého vzniku v roce 1995 získala The Black Eyed Peas šest ocenění Grammy, a stala se jednou z celosvětově nejúspěšnějších hudebních skupin, s více než 35 miliony prodaných alb a 120 milionů singlů po celém světě. Prodala více než 3 miliony vstupenek a uskutečnila více než tři stovky turné v třiceti zemích.

Zdroj: PepsiCo

Komentáře