Průzkum: Zaměstnání v zahraničí láká 60 % Čechů

Reklama

Přinášíme vám  zajímavý průzkum, máte to také tak?

Pro 8 % respondentů je možnost práce jinde než doma při výběru zaměstnání nejdůležitějším kritériem

CDK Global a Ipsos prezentují nejnovější výsledky průzkumu veřejného mínění na téma, co Češi očekávají od svého zaměstnání a v jaké zemi by nejraději pracovali
Z nejnovějšího průzkumu veřejného mínění, který si nechala zpracovat společnost CDK Global (NASDAQ: CDK), největší globální poskytovatel integrovaných informačních technologií a digitálních marketingových řešení pro prodejce i výrobce automobilů, agenturou Ipsos, vyplývá, že 60 % Čechů vnímá možnost pracovat v zahraniční velmi pozitivně. Příležitost práce mimo Českou republiku tak hraje významnou roli při výběru zaměstnání. Při výběru zaměstnání chápe možnost práce v zahraniční 7,8 % Čechů jako rozhodující kritérium.

Průzkum mezi 525 Čechy ve věku od 18 do 65 let zjistil, že pokud by si Češi mohli vybrat z 31 předních zemí světa, kde by chtěli pracovat, volili by následovně: Německo se stalo nejžádanější lokalitou (23,6 %), následovala Velká Británie (9,5 %), Spojené státy americké (9,1 %), Švýcarsko (8,6 %), Kanada (5 %), Nový Zéland (5 %), Rakousko (4 %), Švédsko (3,4 %) a Španělsko (3,4 %). 7,8 % respondentů uvedlo jiné možnosti.

Více než polovina respondentů (54,5 %) uvedla, že při volbě zaměstnavatele bere v úvahu, zda má společnost globální dosah a síť poboček. Pro 7,6 % Čechů je tento aspekt velmi důležitý. Na otázku, zda postup ve firmě představuje něco lákavého, odpovědělo pozitivně 26,1 % respondentů. Celá jedna čtvrtina Čechů tak aktivně hledá možnosti profesního růstu, zatímco 42,9 % uvedlo, že by rádo mělo možnost ve firmě postupovat.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“9742″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“357″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Viceprezident CDK Global pro lidské zdroje Kevin Ball během slavnostního otevření nového obchodního zákaznického centra uvedl: „Sledujeme, že naši zaměstnanci si cení toho, když do nich investujeme a zabýváme se jejich individuálním profesním růstem. Ať už je to možnost práce v zahraničí, změna pracovního místa ve firmě nebo jiné zaměstnanecké výhody. Tohle všechno je samozřejmostí i zde na českém trhu. V nové pražské kanceláři, která se stane naší třetí největší kanceláří na světě, budeme vyznávat stejnou strategii, jakou se řídíme všude po světě.“

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“9743″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“338″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

 Steve Reade, manažer obchodního zákaznického centra společnosti CDK Global, a Louise du Toit, European Support Manager společnosti CDK Global, slavnostně přestřihli pásku u příložetosti otevření obchodního zákaznického centra CDK Global v Praze 7

Na otázku, jaké pracovní benefity jsou pro zaměstnance nejatraktivnější, a jaké méně důležité, převážná většina odpověděla, že nejvíce oceňují flexibilní pracovní dobu. Tu na první místo v pořadí zaměstnaneckých výhod umístilo 36,8 % respondentů. Následovaly jazykové kurzy, které oceňuje 24,8 % Čechů. Naopak nejhůře dopadla možnost hlídání dětí, kterou na poslední místo umístilo 32 % respondentů.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“9744″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“337″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Kevin Ball, vicerezident pro lidské zdroje společnosti CDK Global

 

Komentáře