Startup DoDo podporuje Giving Tuesday a zdarma odveze nepotřebné oblečení přímo do Armády spásy a organizace Naděje

Logistický startup DoDo se rozhodl podpořit celosvětovou charitativní akci Giving Tuesday. Ve spolupráci s Armádou spásy a organizací Naděje nabízí zákazníkům po celý týden od 28. 11. do 4. 12. bezplatný odvoz staršího oblečení, které dále poputuje k potřebným lidem bez domova.

Kurýři DoDo budou v rámci celého týdne u zákazníků zdarma vyzvedávat oblečení, které z různých důvodů už lidem doma překáží nebo ho nepotřebují.

„Máme radost, že můžeme podpořit dobrou věc a můžeme nasměrovat lidi, kteří chtějí pomoci, ale mnohdy nevědí jak. Díky Giving Tuesday a Armádě spásy můžeme pomoci těm, kteří se dostali do tíživé životní situace a čeká je náročná zima na ulici. Do akce se zapojí i celý tým DoDo včetně vedení. Vidíme totiž v celém konceptu velkou inspiraci a zároveň naplnění principu naší služby – pomáhat lidem s čímkoliv,“ dodává Jana Hejnicová, marketing manager DoDo.

Zákazníci, kteří chtějí darovat oblečení lidem v nouzi, mohou v týdnu od 28. 11. do 4. 12 bezplatně objednat jeho vyzvednutí kurýry DoDo. Ti pak veškeré oblečení svezou do centra Armády spásy a organizace Naděje, čímž bude zajištěna další distribuce lidem bez domova.

O startupu DODO
DODO je vysoce flexibilní osobní asistenční a kurýrní služba. V segmentu B2C slouží především top manažerům, produkčním, matkám na mateřské, ale také studentům nebo v České republice žijícím cizincům. Na základě objednávky pomocí SMS nebo Facebook Messengeru je služba schopna zajistit okamžitou pomoc s takřka jakýmkoli problémem – ať se jedná o dovoz čerstvé pizzy, nákup kancelářských potřeb či vyzvednutí obleku z čistírny. To vše v řádech desítek minut či v případě složitějšího zadání několika hodin. Pro e-shopy a e-commerce služby v rámci B2B pak funguje jako vysoce kvalitní, spolehlivé a „feedback-friendly“ řešení poslední míle. V současné době působí DODO v Praze, Plzni a Brně, kde má dohromady asi 150 kurýrů. Využívá kompletně vlastní infrastrukturu včetně vozového parku, který čítá 50 automobilů.

O společnosti Inveo
Největší český e-commerce akcelerátor je většinově vlastněný e-commerce expertem Michalem Menšíkem, který mimo jiné stojí za projekty Slevín nebo PayLo. Kromě vlastní e-shopové platformy nabízí tailor-made mailingovou službu Mailforce, službu pro analyzování emailingů Mailytics a od roku 2017 také osobní asistenční službu iDODO.cz. Ve svém portfoliu spravuje e-commerce aktivity brandů jako Asko, L’Oréal, Alpine Pro, Bambule, Teta nebo Douglas.

Komentáře