Vojtěch Dyk v Bernsteinovi MŠI na oficiálním traileru

Nové nastudování proslulé MŠE (Mass) Leonarda Bernsteina s výtečným Vojtěchem Dykem v roli kněze, které uvedla agentura BUJOART, se zařadilo mezi kulturní události loňského roku. Představení, které mělo premiéru v březnu 2016, nyní připomíná exkluzivní trailer. Video upoutávka ve výstižné zkratce zachycuje skvělé pěvecké a hudební výkony i emocemi nabitou atmosféru diváky i kritiky oceňované MŠE.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“15704″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“399″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Vznik a zveřejnění oficiálního traileru MŠE je mimořádným počinem, kterému předcházelo dlouhé a náročné vyjednávání. Společnost, udělující licenční práva k nakládání s Bernsteinovým dílem, po mnoha peripetiích souhlasila s pořízením záznamu představení za účelem vzniku upoutávky, ovšem bez možnosti volného šíření. Povolení trailer zveřejnit přišlo až po osobní intervenci zástupce Leonard Bernstein Office pro Evropu, kterého MŠE uváděná v České republice nadchla.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“15705″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“399″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Unikátní představení vzniklo na počest 45. výročí premiéry MŠE v roce 1971 a za jeho realizací stojí tým zkušených, respektovaných profesionálů. Režie a scénografie se ujali Michal a Šimon Cabani. Spolu s Vojtěch Dykem v hlavní roli kněze se náročných pěveckých rolí skvěle zhostili Tereza Černochová, Ondřej Ruml, David Uličník a další špičkoví zpěváci. Hudební těleso (zahrnující bluesový band, komorní a perkusní orchestr) pod taktovkou dirigenta Oskara Rozsy bylo sestaveno přímo na míru projektu MŠE. Tvoří jej členové B-SIDE BANDu bandleadera Josefa Buchty a přední tuzemští instrumentalisté. Sborové party obstarali členové Czech Ensemble Baroque a chlapeckého sboru Pueri Gaudentes.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“15706″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“450″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“299″}}]]

MŠI uvedla agentura BUJOART, generálním partnerem projektu byl T-Mobile ČR.

Komentáře