Jídelníček vedoucí k perfektní postavě od specialistů přímo pro vás!

JO vám přináší návod na to, jak se stravovat a zbavit se tak kil, které vás buď trápí dlouhodobě, nebo jste je nabrali během Vánoc. Po dobu tří týdnů zveřejníme každý den recepty na den následující. Začínáme záměrně v pátek, abyste měli čas si přes víkend nachystat menu na pondělí.

Držíme palce!

Jídelníček pro vás připravily specialistky ze Světa zdraví Lenka Doušová (vlevo) a Mirka Šandlová, které dodávají:

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“media_original“,“fid“:“665″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“160″,“style“:“float: left;“,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“160″}}]][[{„type“:“media“,“view_mode“:“media_original“,“fid“:“666″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“160″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“160″}}]]

 „Pokud jste žena se sedavým zaměstnáním a rekreačně cvičíte (cca 2x – 3x týdně – fitness, pole dance, stačí i rychlá chůze, heat…), je tento program určený přímo pro vás. Suroviny obsažené v jídelníčku seženete běžně v supermarketech. Zatím ještě netradiční potravina quinoa je k dostání v prodejnách zdravé výživy nebo DM drogerii.
Nečekejte rychlý úbytek na váze. Zdravá redukce je pomalá redukce a jedině pomalá redukce je udržitelná. Očekávejte tedy úbytek váhy cca 0,5 kg za týden.
Jídelníček je určený pro zdravou ženu. Berte jej tedy jako vodítko, ideální by samozřejmě bylo, nechat si sestavit jídelníček přímo na míru.“

Svět zdraví, www.svet-zdravi.cz

Jídelníček na pondělí  13. 1. 2014

Snídaně: Pohanková kaše se sójovým mlékem (200 ml), lžičkou javorového sirupu a sušenými švestkami (3 – 4 ks)

Přesnídávka: Bílý jogurt (150 g) smíchaný s lněnými klíčky

Oběd: Pečený losos – losos pečený v troubě s utřeným česnekem a rajčaty; brambory vařené ve slupce (2 ks) (nakrájené a krátce orestované na trošce olivového oleje); natrhané zelené listy salátu

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“media_original“,“fid“:“667″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“347″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“480″}}]]

Svačina: Salát z červené řepy – nakrájená vařená červená řepa smíchaná s nakrájeným řapíkatým celer a kostičkami mozzarelly

Večeře: Žitný lisovaný chléb (100 g) potřený ricottou s jedním vajíčkem na tvrdo a ředkvičkami

Komentáře