Zdravý jídelníček na pátek 17. 1.

A máme tu další odborníky sestavený jídelníček, který vám pomůže zbavit se kil, které vás buď trápí dlouhodobě, nebo jste je nabrali během Vánoc. Menu zveřejňujeme vždy den předem, abyste měli čas si vše nachystat. Víkendové a pondělní menu na vás čeká vždy v pátek. 

Držíme palce!

Snídaně: Ovesná kaše – ovesné vločky (5 lžic mletých) vařit v sójovém nebo rýžovém mléce (200 ml), osladit lžičkou lesního medu, přidat nakrájené ovoce a lžičku tvarohu

Přesnídávka: Nakrájený ananas

Oběd: Krevety na česneku – omyté a osušené krevety (150 g) zprudka orestovat na olivovém oleji s prolisovaným česnekem; podávat na zelených listech salátu s rýžovými nudlemi (150g)

Svačina: Jogurtový nápoj (0,3 l)

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“803″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“450″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“451″}}]]

Večeře: Králík na kořenové zelenině – upéct králíka (120 g) na kořenové zelenině, podávat s kopečkem vařeného bulguru

Jídelníček pro vás připravily specialistky ze Světa zdraví Lenka Doušová (vlevo) a Mirka Šandlová, které dodávají:

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“media_original“,“fid“:“809″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“160″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“160″}}]][[{„type“:“media“,“view_mode“:“media_original“,“fid“:“810″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“160″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“160″}}]]

 

„Pokud jste žena se sedavým zaměstnáním a rekreačně cvičíte (cca 2x – 3x týdně – fitness, pole dance, stačí i rychlá chůze, heat…), je tento program určený přímo pro vás. Suroviny obsažené v jídelníčku seženete běžně v supermarketech. Zatím ještě netradiční potravina quinoa je k dostání v prodejnách zdravé výživy nebo DM drogerii.

Nečekejte rychlý úbytek na váze. Zdravá redukce je pomalá redukce a jedině pomalá redukce je udržitelná. Očekávejte tedy úbytek váhy cca 0,5 kg za týden.

Jídelníček je určený pro zdravou ženu. Berte jej tedy jako vodítko, ideální by samozřejmě bylo, nechat si sestavit jídelníček přímo na míru.“

Svět zdraví, www.svet-zdravi.cz

Komentáře