Zdravý jídelníček na pátek 24. 1. 2014

Přinášíme vám další odborníky sestavený jídelníček, který vám pomůže zbavit se kil, která vás buď trápí dlouhodobě, nebo jste je nabrali během Vánoc. Doufáme, že po prvním týdnu již pozorujete uspokojivé výsledky, stejně jako naše čtenářka Naďa, která nám napsala: „Moji milí v JO magazínu, moc Vám děkuji za každodenní inspiraci na to, co mám vařit, to byl totiž u nás vždycky problém. Jídla, která uveřejňujete, chutnají nejen mně, ale i manželovi a dceři, díky vám tedy jíme zdravě celá rodina. Zhubla jsem kilčo a půl, takže paráda. Díky, díky, díky, pokračuju dál!“

Snídaně: Knackebroty (3 – 4 ks) s lučinou jogurtovou (60 g), nakrájená mrkev

Svačina: Neslazené ovocné pyré (190 g)

Oběd: Sójová sekaná (100 g) – sójová drť smíchaná s předmáčenými ovesnými vločkami, vajíčkem, majoránkou, česnekem a kořením, pečená v troubě. Podáváme s vařenou pohankou (150 g) a čerstvou zeleninou.

Svačina: Lodičky papriky zapečené s hermelínem figura (40 g)

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“1001″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“338″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Večeře: Kuřecí salát – kuřecí prso opečené na pánvi (100 g), salát ze zelených listů salátu a lístků špenátu pokapané extra panenským olivovým olejem, posypané mletými oříšky (10 g); celozrnný toust

Jídelníček pro vás připravily specialistky ze Světa zdraví Lenka Doušová (vlevo) a Mirka Šandlová, které dodávají:
[[{„type“:“media“,“view_mode“:“media_original“,“fid“:“1002″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“160″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“160″}}]] [[{„type“:“media“,“view_mode“:“media_original“,“fid“:“1003″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“160″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“160″}}]]
„Pokud jste žena se sedavým zaměstnáním a rekreačně cvičíte (cca 2x – 3x týdně – fitness, pole dance, stačí i rychlá chůze, heat…), je tento program určený přímo pro vás. Suroviny obsažené v jídelníčku seženete běžně v supermarketech. Zatím ještě netradiční potravina quinoa je k dostání v prodejnách zdravé výživy nebo DM drogerii.
Nečekejte rychlý úbytek na váze. Zdravá redukce je pomalá redukce a jedině pomalá redukce je udržitelná. Očekávejte tedy úbytek váhy cca 0,5 kg za týden.
Jídelníček je určený pro zdravou ženu. Berte jej tedy jako vodítko, ideální by samozřejmě bylo, nechat si sestavit jídelníček přímo na míru.“
Svět zdraví, www.svet-zdravi.cz

Komentáře