Zdravý jídelníček na víkend 1. 2. a 2. 2.

Jdeme do finále! Máme tu poslední odborníky sestavený jídelníček, který vám po tři týdny pomáhal zbavit se přebytečných kil. Pokud jste zaznamenali pozitivní výsledky, tedy úbytek na váze, lepší kondici a celkový pocit, pak máme opravdu radost a srdečně gratulujeme. Nepolevujte ve svém úsilí a dál se držte zdravého životního stylu.
Váš JO magazín!

Sobota
Snídaně: Celozrnná palačinka s ovocným tvarohem. Z celozrnné mouky (25 g), mléka (50 ml) a jednoho bílku uděláme těsto, které opečeme na teflonové nemastné pánvičce. Poté smícháme 100 g jahod s 50 g tvarohu, směsí naplníme palačinku a překlopíme ji napůl. Navrch pokapeme lžičkou datlového sirupu.

Přesnídávka: Jablko Golden delicious (150 g)

Oběd: Přírodní roštěná (120 g) na cibulovém základu (lžíce oleje, 20 g cibule), nezahuštěném moukou. Vařené jáhly (150 g).

Svačina: Paprikový salát (červená paprika 70 g, zelená paprika 70 g, žlutá paprika 70 g, cirotta 50 g, dýňová semínka 10 g), knäckebrot žitný 2 pl.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“1200″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“450″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“297″}}]]

Večeře: Vejce naměkko 1 ks, žitný dalamánek (60 g), flora pro active (15 g), okurka salátová (100 g), kedlubna 50 g

Neděle
Snídaně: Bílý jogurt Bifido (150 g), vločky ovesné jemné (40 g), rozinky (20 g), mandle 10 g

Přesnídávka: ovesné sušenky emco s kokosem (30 g)

Oběd: Grilovaný filet lososa (150 g). Vařené rozšťouchané brambory (150 g) smíchané s pórkem (50 g), obložené ledovým salátem (50 g).

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“1201″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“450″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“450″}}]]

Svačina: cherry rajčata oválná (200 g) s mozzarellou (60 g) a rýžový pufovaný chlebíček (20 g)

Večeře: Kváskový žitný chléb (50 g), pomazánka Svačinka fazolová (48 g), čerstvá mrkev (100 g)

Jídelníček pro vás připravily specialistky ze Světa zdraví Lenka Doušová (vlevo) a Mirka Šandlová, které dodávají:

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“media_original“,“fid“:“1202″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“160″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“160″}}]][[{„type“:“media“,“view_mode“:“media_original“,“fid“:“1204″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“160″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“160″}}]]
„Pokud jste žena se sedavým zaměstnáním a rekreačně cvičíte (cca 2x – 3x týdně – fitness, pole dance, stačí i rychlá chůze, heat…), je tento program určený přímo pro vás. Suroviny obsažené v jídelníčku seženete běžně v supermarketech. Zatím ještě netradiční potravina quinoa je k dostání v prodejnách zdravé výživy nebo DM drogerii.
Nečekejte rychlý úbytek na váze. Zdravá redukce je pomalá redukce a jedině pomalá redukce je udržitelná. Očekávejte tedy úbytek váhy cca 0,5 kg za týden.
Jídelníček je určený pro zdravou ženu. Berte jej tedy jako vodítko, ideální by samozřejmě bylo, nechat si sestavit jídelníček přímo na míru.“
Svět zdraví, www.svet-zdravi.cz

Komentáře