FitnessGo – cvičení, které přijede kamkoli za vámi. Šetří váš čas a vy se budete radovat z postavy snů a výborné kondice

SOUTĚŽ UKONČENA

Od nynějška můžete cvičit kdykoli a kdekoli, stačí se domluvit s profesionálními trenéry, a ti za vámi přijedou tam, kam budete chtít. Ušetříte spoustu času a navíc se budete radovat z toho, že děláte něco užitečného pro svoje tělo. Paráda!

Co je FitnessGo?

– tréninkové jednotky přímo u vás doma, v přírodě či kanceláří…. – komfortní služba, kdy profesionální osobní trenér jede poskytnout osobní tréninkové jednotky (tréninková cvičení) přímo ke klientovi, a to na jím  určené místo, ať už např. domu, do kanceláře či do přírody. Zakladatelkou FitnessGo je Lucie Dytrychová (viz foto).  

Pro koho je Fitnessgo určené?

– pro velmi vytížené klienty, kteří nemají času nazbyt a nechtějí jej ztrácet př. cestováním do fitness centra
– pro klienty, kteří chtějí mít maximální komfort pohodlí a soukromí domova a nechtějí být při cvičení vystavováni zvědavým pohledům okolí
– pro maminky na mateřské dovolené, které nemají zajištěné hlídání dětí a  mohou si díky příjezdu os. trenéra v klidu zacvičit v pohodlí domova,  a to leckdy právě i s dětmi
– pro všechny, kteří nemají v oblibě právě tělocvičny a fitness centra a  raději upřednostní individuální přístup a případně venkovní prostředí

Jaké druhy tréninku FitnessGo nabízí?

– klienti mají různé podmínky ke cvičení, trenér na to musí být vždy  připravený, umět improvizovat a dokázat si poradit v každé situaci. Musí být  tedy schopný vždy trénink uzpůsobit a upravit potřebám  klienta!
– co se pomůcek týče v případě klientovy privátní posilovny je vše  vyřešené. V ostatních případech si buď doveze cvičební pomůcky vlastní, anebo si dokáže vystačit např. s běžnými bytovými pomůckami (místo činky láhev s vodou apod.)

Jaké typy cvičení FitnessGo nabízí?

1. Cvičení s vlastní váhou těla  – nejbezpečnější forma posilování, je člověku přirozené, proto by mu mělo být věnováno vždy alespoň pár minut denně
2. Cardio trénink  – neboli vytrvalostní (aerobní) trénink zlepšuje fyzičku, snižuje objem  tělesného tuku a posiluje svaly, ale i fyzickou odolnost a imunitní systém 
3. Balanční trénink  – rozvíjí silové a koordinační schopnosti, zlepšuje držení těla a formuje  postavu
4. Trénink pro těhotné a po porodu  – pomáhá udržet organismus budoucí maminky v co nejlepší fyzické a  psychické kondici, obsahuje především rehabilitační prvky se zaměřením na  nejvíce zatěžované partie,  a to záda a pánevní dno 
5. Kondiční trénink  – vytváří předpoklady pro dosažení maximálního výkonu 
6. Funkční trénink (TRX, BOSU, Kettlebell’s atd)  – souhrnné cvičení, jež do činnosti zahrnuje maximální množství svalových  skupin, a to tak, aby byly co nejvíce napodobeny běžné aktivity člověka
7. Zdravotní (posilovací) trénink  – se zaměřuje na nápravu špatného držení těla a odstraňuje bolesti, které  je provázejí
8. Strečink, Yoga, Pilates  – neboli protahovací cvičení, je účinná metoda zvyšující celkovou hybnost  i kloubní mobilitu, zlepšuje prokrvení svalů a látkovou výměnu

Dvě správné odpovědi v pořadí 500. a 1000., odměníme voucherem na 1 hodinový trénink FitnessGo po Praze

JO Magazín pro naše čtenářky připravil soutěž (Soutěž trvá do 8. září):

Komentáře