Kampaň Kniha ti sluší měla úspěch

Letošní velká kampaň KNIHA TI SLUŠÍ, kterou spustil Svaz českých knihkupců a nakladatelů (SČKN) ke Světovému dni knihy měl velký ohlas a podařilo se vybrat 200 000 Kč, které si mezi sebe rovným dílem rozdělí Nadační fond Českého rozhlasu Světluška a Nadace Leontinka. Využijí je na úpravu vybraných knih pro zrakově postižené.

Charitativní rozměr kampaně byl velmi cenný,“ hodnotí předseda SČKN Martin Vopěnka. „Podařilo se nám vybrat nezanedbatelnou částku. Zároveň bych na letošní kampani vyzdvihl její vysokou grafickou úroveň, za což děkuji fotografovi Michalu Linhartovi a grafickému studiu ReDesign. Na té můžeme do budoucna dál stavět.“

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“8285″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“390″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Do kampaně se zapojilo přes 270 knihkupců po celé České republice. Každý, kdo u nich během týdenní kampaně KNIHA TI SLUŠÍnakoupil knihy, obdržel jako dárek unikátní CD autorského čtení, na jehož sestavení se podíleli přední čeští spisovatelé. Nákupem lidé zároveň přispěli zmíněným nadacím.

Poprvé SČKN spolupracoval také s knihovnami, které v rámci kampaně uspořádaly řadu autogramiád, setkání se spisovateli či autorských čtení. Speciální akce spojené s oslavami dne knihy mohli lidé navštívit ve více než 20 městech. Velký zájem vyvolala facebooková fotosoutěž, jejíž účastníci se fotografovali s oblíbenou knihou. Kampaň KNIHA TI SLUŠÍ totiž rozhodně nekončí, SČKN v ní bude pokračovat i v následujících letech. Mediálními  partnery  projektu jsou Český rozhlas Radiožurnál a regionální Deník.

Komentáře