Pátý element dává nový rozměr hernímu veletrhu FOR GAMES 2015

Reklama

Do neděle  11. října se koná na letňanském výstavišti všemi hráči dlouho očekávaný veletrh FOR GAMES 2015. Také letos přináší plno převratných novinek. Ale jedna z nich se naprosto vymyká ostatním. RE-PLAY MULTIPASS.

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“6703″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“401″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

Universální klubová karta přímo v mobilu

Tvůrci nejoblíbenějšího herního TV pořadu RE-PLAY, inspirováni kultovním filmem Luca Bessona Pátý element, vytvořili pro své fanoušky univerzální klubovou kartu RE-PLAY Multipass. Ale 18 let po uvedení filmu, kde Milla Jovovich drží v ruce plastovou kartičku a opakuje dokola: „Leeloo Dallas Multipass“, (viz video níže) ji má dnešní RE-PLAY fanoušek pohodlně v mobilním telefonu a vůbec nic říkat nemusí. I přesto mu slouží automaticky jako klíč k výhodám během Dnů hráčů a může si tak užívat výstavu For Games i v dalším rozměru, s mobilním telefonem v ruce.

Zábava i výhody nejen na veletrhu

Po výstavišti může hledat poklady označené QR kódy anebo hodnotit nejlepší kostým mezi cosplayery a vyhrát tak jednu z mnoha cen. Vítěz hlasování vyhraje ultrarychlou grafickou kartu nVidia a hledači pokladů se mohou snadno dostat k hromadě volných vstupenek do ZOO Praha, Muzea Karla Zemana, ZOO Plzeň či Techmania Science Center. Pro ty, kdo nejsou soutěživí obsahuje RE-PLAY Multipass i digitální „voucher-book“ plný výhodných nabídek od řady partnerů jako Geekshop, SimFly, Hra barev, MaxLasergame, DXRacer, Blackfire či JRC. Tyto výhody mohou využít dokonce i ti majitelé RE-PLAY Mulitpassu, kteří se na výstavu nedostali. Výhody platí i dlouho po skončení výstavy. Navíc k nim RE-PLAY jako správce komunity pravidelně přidává další unikátní výhody a vstupy, např. do herních doupat Re-Load či Arcade Games.

Rozsáhlé možnosti platformy Happyfeeed

RE-PLAY Multipass může snadno získat každý herní fanoušek instalací mobilní aplikace Happyfeed a zvolením klubové karty RE-PLAY. Happyfeed je univerzální mobilní aplikace, v níž si komunity (podobně jako RE-PLAY) nebo firmy mohou vytvořit vlastní mobilní prostor a využívat rozsáhlých možností platformy Happyfeed. Kromě založení a distribuce kuponů, věrnostních či klubových karet, umožňuje aplikace řadu interakcí a zábavy v reálném světě – jako jsou právě soutěže, získávání výhod, ko-marketing či geolokační hry. 

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“6704″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“338″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“600″}}]]

RE-PLAY používá Happyfeed často i k efektivní distribuci alfa či beta klíčů k různým hrám. Nedávno to byly například pecky jako Rainbow Six Siege, Evolve, The Crew anebo Heroes of the Storm. Přestože klíčů bývá několik set, někdy i několik tisíc, stále je to o dost méně než čítá samotná komunita RE-PLAY, a proto při poslední distribuci byly všechny herní klíče rozebrány během pouhých 14 minut.

Mobilní prostor nové generace pro firmy a komunity

Platforma Happyfeed integruje výhody a zábavu od různých komunit a firem. Kromě RE-PLAY pro hráče jsou v ní různorodé komunity od mladých žen kolem JO Magazínu, fanoušků krátkých filmů Shorts!, cestovatelský klub Kolem světa, bojových sportů Fight Club News až po místní komunity jako Hobby Centrum Prahy 4. Happyfeed nabízí využití své platformy zdarma pro neziskové organizace jako zoologické zahrady či muzea, pro cílenou komunikaci se svými příznivci, rozšíření jejich reklamního prostoru, ko-marketingu s jinými partnery či gamifikace a interaktivní zábavy uvnitř svých areálů.

Happyfeed mj. nabízí též JO kartu, klubovou kartu JO magazínu plnou výhod. Více zde

 

Happyfeed je mobilní marketingová platforma pro firmy a komunity, které si na ní mohou vytvořit svůj klub anebo věrnostní vztah nové generace, komunitní marketing, personalizovanou komunikaci, geolokační hry či spotřebitelské soutěže. Happyfeed je ochranná známka české společnosti Adveri s.r.o., která se zaměřuje na vývoj systémů pro zábavné nakupování, mobilní marketing a behaviorální analýzy.

 

 

 

Komentáře