Strava jako základ

Reklama

Ne nadarmo se říká, že jsme to, co jíme. Pro normální funkci organismu a imunitního systému je bezesporu velice důležité přijímat dostatek kvalitních živin. Proto i během zimy dopujte tělo čerstvým ovocem, dostatkem zeleniny nebo mořskými rybami.

Zbytečně moc při vaření nesolte a snažte se vyhýbat rafinovaným cukrům. Jako přírodní antibiotikum slouží česnek, dostatek vitamínu C zase zajistí červené papriky. Pokud máte pocit, že se, možná z časových důvodů, nezvládáte kvalitně najíst, vyrovnat příjem důležitých látek můžete pomocí doplňků stravy. Kvalitní a vyvážené jídlo je ale samozřejmě vždy na první místě.

Doplňky stravy

Někdy zkratka není čas nebo energie na přípravu plnohodnotného jídla, některé vitamíny nebo minerály se zase v klasické stravě objevují jen v malém množství. Právě v takových případech je vhodné sáhnout po kvalitních doplňcích stravy. Velká část evropské populace trpí nedostatkem vitaminu D – právě ten má ale v otázce imunity důležité postavení. Podobně na tom můžete být třeba s jedním z nejdůležitějších minerálů – hořčíkem. I například CBD s obsahem omega-3 vám může pomoci vyhnout se bacilům. Kromě toho má CBD skvělé výsledky třeba i jako analgetikum, vhodný je tak například pro lidi trpící artrózou. Zapomenout nesmíme ani vitamín B, který se často při tepelné úpravě zlikviduje nebo znehodnotí. Proto je i ten vhodný doplňovat pomocí kvalitních suplementů.

Sportem ke zdravému tělu

Dostatečný pohyb, zejména na čerstvém vzduchu, je dalším z aspektů, který může dopomoci silné imunitě. Zkuste do vaší každodenní rutiny zahrnout procházky nebo běh a dost možná se budete cítit o dost lépe.

Pravidelný pohyb totiž pomáhá nejen fyzické, ale i psychické stránce. Zkusit můžete i pravidelné saunování nebo postupné otužování. Možná brzy uvidíte, že kombinace výše zmíněných tipů přináší ovoce.

Komentáře