Unstoppable: Preciosa vyráží na hravou cestu k vítězství

Preciosa Components představuje novinky na módní sezonu SS2022 na třpytivém sportovním klání. Hravou kampaní posílá do světa signál, že limity jsou jenom v naší hlavě, a je připravena vítězit.

Dvě nové barvy Limecicle a Carribean Sea a inovovanou křišťálovou síť s potiskem představuje Preciosa Components v rámci kampaně křišťálových novinek Unstoppable na jaro a léto 2022. „Představení této kampaně světu, který se na rok takřka zastavil, je víc než symbolické. Technologický vývoj i přes obtížné podmínky pokračoval dál, naši lidé byli skutečně nezastavitelní, unstoppable. Teď to nabídneme ostatním,“ vysvětluje šéf obchodu a marketingu Preciosy Components Jan Štiller.

Novinky definovali sami zákazníci ještě v době před-covidové. Obchodní tým Preciosy zjišťoval během schůzek po celém světě od módních hráčů to, co jim na trhu chybí. Právě limetkově žlutozelená Limecicle a elektrizující modrá Caribbean Sea se staly jasným favoritem naprosté většiny z nich. „Míchání barev je jednou ze specialit Preciosy. Některé barvy mají i osmnáct různých receptur a vyvinout novou zabere i půl roku,“ vysvětluje Jan Štiller

Finální receptury nových barev vznikaly ve složitých podmínkách celosvětových covidových opatření. Čerpají z trvalé snahy o udržitelnost a ohleduplnost k životnímu prostředí. Doplňují portfolio šatonových růží Preciosy, tedy bezkonkurenčně nejoblíbenějšího komponentu módního byznysu. Rozšiřují ho na 60 barev doplněných o desítky variant povrchových dekorů. To z Preciosy činí absolutní světovou špičku.

Myšlenka udržitelnosti a také podpora diverzity a fair play se prolíná i všemi vizuály kampaně. Ta pozitivním a hravým způsobem odkazuje k tomu, že zastavit kohokoli z nás mohou jen naše vlastní obavy či předsudky. Proto kampaň dostala jméno Unstoppable, nezastavitelný. Novinky se představují v retro fashion story z dílny předních českých módních profesionálů.

Na doprovodných fotkách a videu, které míchají vizualitu sedmdesátých let s prvky hi-tech a sportovní módy, pracoval tým vedený českou fotografkou žijící a tvořící v Londýně Eliškou Sky Kyselkovou a scénografem Markem Cpinem. O styling kampaně se postaral Honza Pokorný, který využil výhradně mladé české a slovenské designéry a kousky z dílny Preciosa Design Labu. Pracoval s modely nominantů na ceny Czech Grand Design Zuzany Kubíčkové či Jana Černého, kteří s Preciosou intenzivně spolupracují, doplněné i o slovenskou slow fashion hvězdu Damson nebo Vandu Jandu.

Speciálně pro kampaň Unstoppable vznikly i kotníčkové tenisky Unbroken Addiction a plavky a sandálky Plove.

 

 

 

Komentáře