Vyslechla přání zákazníků. Česká značka s bambusovým prádlem rozšiřuje své portfolio

Reklama

Letos vstoupila na český trh nová značka bambusového spodního prádla s názvem Mioora. První kolekce kalhotek se okamžitě vyprodala, a proto zakladatelky začaly pracovat na nové kolekci, kterou si vyžádali samotní zákazníci. Jedná se o náročnější model bambusového nočního prádla, které lze už nyní výhodně koupit na crowdfundingovém portálu Hithit, a mít tak hezký dárek pod stromeček.

Kolekce Mioory si klade za cíl upozorňovat na to, že zdravý životní styl není jen o sportu a pestré stravě, ale je také o kvalitě produktů, které denně používáme. Většina populace stráví svůj den pouze v jednom spodním prádle a jen zlomek tohoto procenta přemýšlí nad tím, zda má prádlo vhodného střihu a materiálu, který by byl prodyšný, absorboval vlhkost či zápach a byl komfortní.

„Kvalitní prádlo by měl každý zvážit i kvůli zdravotnímu hledisku, protože důležitou prevencí proti některým gynekologickým obtížím je dle odborníků právě prodyšné spodní prádlo. Neméně důležitou roli hraje také vhodný střih, proto například nemáme v nabídce střih tanga, která nejsou vhodná po hygienické ani střihové stránce,“ vysvětluje Radka Novosadová, zakladatelka projektu.

Současně značka dbá i na minimalizaci odpadu, a to tím, že odstřižky látek využívají pro výrobu doplňků do vlasů a obaly nakupují z recyklovatelného papíru. Produkty Mioora se vyrábí lokálně v šicí dílně v Beskydech z přírodního bambusu, protože má již zmíněné bezkonkurenční vlastnosti vhodné pro lidskou pokožku – je měkký, vysoce prodyšný, absorbuje vlhkost i dobře schne, pohlcuje zápach, a k tomu v létě chladí a v zimě hřeje.

Zahájení výroby luxusní kolekce nočního prádla není ještě zcela u konce, pro rozjezd potřebuje Mioora finance pro nakoupení většího množství materiálů najednou. Spustila proto na Hithitu crowdfundingovou kampaň, kde lidé výměnou za svou podporu mohou obdržet produkt mezi prvními a za zvýhodněnou cenu. O produkty je takový zájem, že se některé odměny vyprodaly během pár hodin a za jeden necelý den se majitelkám podařilo vybrat cílovou částku, a to 80 000 Kč. Vybrat si odměnu mají fanoušci možnost ještě do 18. listopadu.


 

Komentáře