Povánoční kila a co teď?! Máme pár tipů…

Mnohokrát po Vánocích slýcháváme kamarádky, že se bojí stoupnout na váhu. Ono je to vlastně jedno, kolik vážíte. Nejde o váhu. Nejde o kila. Stejný objem svalů i tuků totiž váží jiné množství. Tudíž na ní ani stoupat nemusíte. Ale pokud se kouknete do zrcadla a vidíte nějaký ten špíček navíc, je na čase s tím začít něco dělat. Nejprve bychom si měli ujasnit, že neexistuje vyhlášená dieta, která vám nadobro pomůže shodit kila. Každý máme jiné tělo a každý si musíme najít to své. Ale možná přeci…

[[{„type“:“media“,“view_mode“:“colorbox“,“fid“:“4961″,“attributes“:{„alt“:““,“class“:“media-image“,“height“:“450″,“typeof“:“foaf:Image“,“width“:“450″}}]]

 

Přece jen funguje něco, co pomůže zhubnout každému. Ano, popírá to předchozí tvrzení, ale alespoň to dokazuje, že existuje cesta... Nejedná se totiž o dietu. Musíte však změnit svůj životní styl a tělo vám to brzo vrátí. Nejdůležitější věcí je pití. Dostatečný pitný režim, kolem 2,5l denně. Ale jde o to, co pijeme. Sladké limonády jsou zakázané. Právě po nich se přibírá nejvíc. Raději si dejte kus ovoce navíc, než skleničku přeslazené limonády. Voda s citronem a čaj, neslazený, či slazený medem, jsou nejlepší.

Dalším důležitým bodem je snídaně. Do té doby, než si nedáte alespoň něco malého, váš metabolismus prakticky spí. Tudíž nespaluje a za celý den toho spálí míň, než by mohl. Proto si ho musíme startovat vydatnou snídaní. Nejlepší jsou ovesné vločky například s jogurtem, nebo ovocem. Člověka to parádně zasytí a má dostatek energie. Celkově bychom měli jíst pravidelně. Nevynechat ani svačiny, dát si vydatný oběd, naopak s večeří už to tolik nepřehánět. Právě na tu bychom si měli dát už spíše bílkoviny, což znamená maso, cottage, nebo třeba tvaroh.

A to stejné jako na večeři platí pro druhou večeři, pokud nás budou honit chutě, nemusíte se vzdávat čokolády. Dopřejte si jí. Ale ne navečer, dejte si jí k snídani. Vykašlete se také na různé tatranky k svačině, nahraďte je ovocem a zeleninou. Především to ale neberte jako dietu. Tohle není dieta. Stačí totiž dodržet těchto pár bodů a žádnou držet nemusíte. Je to jednoduché a kila zmizí skoro sama. Pohyb je také důležitý, to určitě. Ale s pohybem bez správného jídelníčku, nebo pitného režimu nebudete mít nic.

Největší úspěch tkví právě v kuchyni a v tom, že nehladovíte. Jen jíte správně a ve správnou dobu.

Jana Bělochová

Komentáře