Připravte se na venkovní trénink

Venku jsou krásné teplé dny a vy si můžete zpestřit svůj trénink pohybem na čerstvém vzduchu. Ušetříte za vstup do gymu a ještě si krásně provětráte hlavu v přírodě. V dnešní době najdete na každém rohu workoutové hřiště nebo cyklistickou stezku. Sluníčko motivuje, tak s chutí do toho!

Jak na venkovní trénink?
Při výběru pohybu je důležité si nejdřív uvědomit jaké máte cíle.

Běžecké boty ADIDAS Questar TND, 1.799 Kč

Formování a zpevňování postavy
Určitě jste už slyšela pojem TRX. A co to tedy znamená? Je to zkratka pro závěsný systém – Total – body Resistance eXarcise, tedy cviky pro zatížení celého těla. Skvěle fungují na redukci a zpevnění postavy. Výhodou těchto popruhů je, že si je můžete jednoduše zavěsit venku na strom, prolézačku nebo na hrazdu. Ještě, než si TRX koupíte, zkuste se poradit s někým zkušeným, kdo se TRX věnuje. Na trhu se dá koupit různá škála popruhů od originálních TRX přes různé kvalitní napodobeniny až po nebezpečné čínské padělky. Než se pustíte sama do venkovního cvičení s popruhy, objednejte se na nějakou skupinovou lekci, kde na vás dohlídne proškolený trenér, ukáže vám cviky a zároveň upozorní na chyby, které se můžou při cvičení objevit.

Pokud máte chuť zasportovat si venku ve skupině, pořádá Hervis Sports Club ve Žlutých lázních v Praze posilovací tréninky, kde si pod vedením trenéra Michala Buriana můžete vyzkoušet různé formy cvičení včetně TRX. Lekce jsou zdarma pravidelně každý čtvrtek od 18:00. Více informací najdete na Facebooku Hervis Sports Club (HSC).

 

PUMA dámská podprsenka Pointe, 899 Kč
PUMA černé kraťasy Mesh, 899 Kč

Spalování tuků
Kromě posilování nesmíme zapomínat také na tzv. kardio tréninky, tedy cvičení, při kterém spalujeme tuky a zvyšujeme svou kondici. Příkladem takového tréninku může být obyčejný běh nebo třeba cyklistika. Vždy si vyberte sport, který je vašemu srdci nejbližší, věřte že první naběhané nebo naježděné kilometry budou krušné, proto je důležité, aby vás to co nejvíce bavilo! Sport nemá být povinnost, ale radost. Výsledky se pak dostavují mnohem rychleji.

Pokud chcete při běhu nebo jízdě na kole opravdu pálit tuky, je potřeba si hlídat tepovou frekvenci. Při spalování tuku by se tepová frekvence měla pohybovat mezi 65-75 % vaší maximální tepové frekvence. Pořiďte si fitness náramek a ohlídejte si své funkce, váš trénink pak bude účinnější. Zároveň je třeba, aby celková délka aktivity přesáhla alespoň 30 – 40 minut, protože spalování tuků vzrůstá spolu s dobou trvání aktivity.

Kolečkové brusle CYGNUS Elite Woman,1.599 Kč

Připraveno ve spolupráci s Michalem Burianem, trenérem Hervis Sports Clubu. V případě doplnění informací od Michala jsme vám kdykoliv k dispozici.

Zdroj: Hervis

Komentáře